Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 13:21:30 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13306 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Uusna küla, Uusna tee 6// 6a 
(Uusna tasakaalurada) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteeritud ehitis osaliselt tee 
kaitsevööndis. Detailplaneering Transpordiameti poolt kooskõlastatud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27164019>  (menetlus nr: 
458259), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister